Main menu

Pages

تجارب حب Love Experiences


كنت قاعد في شغلي وجي واحد كان زبون وبقي صاحبي بدون ذكر اسماء كان بيحب #المهم قالي للمسئول ساعتها في الشغل سلفني 10 جنيه يافولان قام طلع فولان ال10 جنيه انا بقي كنت ببص علي صاحبنا الحبيب ده وهوا بياخد ال10 جنيه مهزول وضعيف وعنيه كلها دموع وراح السنترال الي امامنا واخد الموبايل وقعد يتكلم فيه بعد ال4 دقايق من المكالمه لقيته قعد علي الرصيف وهوا بيتكلم وقعد يبكي يبكي وهوا طبعا بيكلم الموزه بنت الكلب الي مش حاسه بي

#هنا_بقي_☔☔⬇ انا كنت متابعه من غير ماياخد باله وقعد اقول اي الاحساس الي هوا حاسه ده عشان يبكي كده وليه يبقي ضعيف كده 😠 #ملعون ابو الحب الي يعمل كده في صاحبه 😠المفروض انه راجل ميضعفش امام البنت دي بس كان في حاجه جوايا كده بتقولي متحكمش عليه هوانتا جربت اصلا بس كان نفسي اجرب والله الاحساس ده 2006 اتقابلت بخبره السنين #اول_حب قعد تقيل عليها كده يجي 6 شهور بس كنت بسال عليها خلتها تيجي تقولي هتقولي بحبك امتا 5/6/2006

اعترفت بي حبي ليها عرفتني احساس اني ابكي، 😍😍 بس بيني وبين نفسي لاني راجل طبعا كنت بكل الظروف بعشقها كنت اكلمها في يومي 6 ساعات وانا بكلمها كنت اسجلها المكالمه من برنامج ريكورد وكنت انام وانا بسمع صوتها بي الهاندي فري كان في ولد تاني كان بيحبها كان لما يشوف علاقتنا حلوه ببعض كان بيحاول ينتحر يوم ورا التاني ياخذ قرعات من بعض البرشام معرفهاش وكان بيروح بسرعه المستشفي وكان بيتلحق كان فيها كل الموصفات الي يحتاجها اي راجل بس انا بردو مش اي حد ايوه كنت بقول كده لنفسي كنت لما اقولها صلي كانت تقولي هوا انا هموت دلوقتي سبنا بعض وكانت هيا السبب كلمتني بعد سنه قولتلها خلاص مش هينفع انا لحد دلوقتي بحلم انها تايهه وخرسه ومش بتتكلم انا مبفكرش فيها ومش عايزها بس شاغلني الحلم ده لاني بحلمه كتير اوي المهم حولت تقوه عليه في اليوم من الايام قالتلي احنا لازم نسيب بعض وكانت عارفه اني بعشقها قولتلها تمام نسيب بعض وقعد العند معانا سنه وانا قولت مبقاش راجل لو رجعت ليها تاني بعد سنه كلمتني قالتلي اسال عليه الملخص عيش راجل
قلوب عامره