Main menu

Pages


واحد سمع على النضارة اللى بيلبسها بيشوف الناس من غير هدوم باع اللى وراه واللى قدامه وسافر برة اشتراها وجا دخل الشقه هو ولابسها لقى مراته مع واحد من غير هدوم قلع النضارة برضو من غير هدوم لبسها تانى برضو من غير هدوم جريت عليه وحضنته انا اسفه يا حبيبى انا اسفه زقاها بايدة قالها غورى لما اشوف حكايه ام النضارة اللى علقت دى مره واحد راح يفحص عند دكتور سوداني قال له الدكتور : عنــدك فيروز في الرئــه قال : حلــو فتش يمكن تلقى نانسي في الكبد😂😂 مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى و رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت قاله مامتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها. واحدة كل شوية جوزها يضربها ع قفاها ويقولها ماشية حافيه ليه ، ماشية حافيه ليه -راحت اشتكت لابوه جا ابوه قاله انت بتضرب مراتك ليه قاله انا مخنوق منها .. قاله ياغبي لما تيجي تضربها ابقي اختار حاجة تستاهل تضربها عليها يعني مثلا قولها قومي اعمليلي حاجة اشربها جبتلك شاي اضربها علي قفاها وقولها انا كنت عايز قهوة جبتلك قهوة اضربها وقولها انا كنت عايز شاي،، راح لمراته قالها اعمليلي حاجة اشربها قالتله شاي ولا قهوة،، قام ضربها علي قفاها وقالها ماشية حافيه ليه هاا ماشية حافيه ليه 😂😂😂😂 واحد اتعرف علي واحده من عالفيس واتفقو ان هما يتقابلو في كافيه قالها هتلاقيني بشرب عصير جوافه طلب عصير جوافه الويتر قاله مفيش اجبلك مانجا قاله ماشي جاله مانجا وقاعد لقي البت داخله عليه وشكلها يقرف قالتله انت اللي بتكلمني صح قالها بزمتك دا عصير جوافه😂😂 مره واحد دماغه لفت راح يقبله من الشارع التاني😂😂👌

ثلاثه صقور اتراهنوا على الصيد راح الاول ورجع في منقاره دم قليل قال شفتو الشجره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قال اصطادت عندها أرنب راح الثاني ورجع في منقاره دم كثير قال شفتو الصخره اللى هناك دى قالوا أيوه قال اصطادت عندها غزال راح الثالث وهو أغبى واحد فيهم ورجع وكله دم قال شفتوا العمود اللى هناك ده قالوا أيوه قال أنا ما شفتهوش مره المدرس سأل الاطفال فى الفصل الى يفتكر نفسه غبى يقف ... بعد شويه وقف تلميذ ...فساله المدرس و ليه بقه يا سيدي بتفتكر نفسك غبي .فرد عليه التلميذ اصلي محبيتش اشوفك واقف لواحداك يا أستاذ

قلوب عامره